|
Hoe werkt het?
- Bel of mail mij. Meestal kan ik op korte termijn een afspraak maken, ik kom langs, of ik log aan via internet en ga aan de slag.
- Flexibel werk ik op je locatie, met respect voor je persoon, privacy en omstandigheden.
- Telefonisch: Voor als je even een situatie wil overleggen.
- Per email: Voor minder urgente vragen.
- Op afstand: Over een beveiligde internet verbinding kan ik op afstand je pc mede bedienen om bijvoorbeeld een klein probleem op te lossen, een check-up te doen of je te helpen met programma's.
- Klachtenregeling: Omdat ik mijn klanten een optimale service wil verlenen
vind ik het belangrijk van je te horen als je klachten hebt. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken -
zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt
als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Zelf vind ik het redelijk om binnen 2 weken na werkzaamheden eventuele euvels te vernemen.
- Als u een klacht bij mij indient zal die zsm en uiterlijk binnen 3
dagen worden beantwoord. Heb ik daarvoor meer tijd nodig, dan laat ik u binnen 3 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
|
|